Masterclasses VWO 4-5-6 + HAVO 5

Dit jaar weer organiseert U-Talent van de Universiteit Utrecht voor leerlingen in de bovenbouw masterclasses over o.a. taal, cultuur, mens en maatschappij, aarde en duurzaamheid, hi-tech en programmeren. De masterclasses duren meestal een dag en bestaan uit hoorcolleges, werkcolleges en soms rondleidingen of excursies.
Een masterclass is de uitgelezen kans om je verder te verdiepen in een bepaald onderwerp of om inspiratie op te doen voor je profielwerkstuk. Je maakt mee hoe het er op de universiteit/Hogeschool aan toe gaat, waardoor een masterclass ook kan helpen bij je studiekeuze. Bovendien ontmoet je scholieren met dezelfde interesses.

Voor informatie en een overzicht van de masterclasses, klik hier.

Op dinsdag 10 september 16.00 uur sluit de inschrijving voor periode 1 (oktober-december).

Vraag aanvullende informatie en een inschrijfformulier bij: Christine Boucharel, (bol@hetnieuwelyceum.nl)